Karty

Zamów kartę w aplikacji lub bankowości internetowej

 

Zamów kartę w aplikacji lub bankowości internetowej

 

Teraz z każdego miejsca możesz zamówić kartę debetową – wystarczy smartfon z aplikacją SGB Mobile lub Nasz Bank!

Kartę zamówisz też w bankowości internetowej SGB24.

To proste:

  • Zamów wybraną kartę w aplikacji lub bankowości internetowej SGB24.
  • Dodaj ją do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay.
  • Płać mobilnie, nie czekaj na plastik!

Karta działa po maksymalnie 1 godzinie od zamówienia.

Szczegółowe warunki znajdziesz w taryfie prowizji i opłat.

Dowiedz się więcej:

 

Karty debetowe

Karty debetowe

 

Twoja karta do codziennych zakupów wydawana do konta (rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN)

Płacisz nią kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.

Kartą możesz:

  • płacić mobilnie telefonem, zegarkiem lub opaską

Dodaj kartę do cyfrowego portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay i zobacz jakie to proste▶️

Więcej na stronie www.sgb.pl/mobilne

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u

Czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

  • płacić bezpieczne w Internecie

Dzięki bezpłatnej usłudze 3D-Secure.

  • zarządzać w aplikacji SGB Mobile

SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm oferowana przez SGB-Bank S.A. oraz wybrane banki spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach bankowości mobilnej, wymagania techniczne, zakres funkcjonalności, kategorie użytkowników aplikacji mobilnej, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.

  • wypłacać gotówkę z bankomatu oraz podczas płatności kartą za zakupy

W sklepach oznaczonych znakiem cashback/Płać kartą i wypłacaj.

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Mastercard Bezcenne Chwile – zbierasz punkty za codzienne zakupy kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych, a następnie wymieniasz je na nagrody. Więcej informacji na temat programu znajdziesz na Mastercard Bezcenne Chwile.

Pamiętaj, że do programu Bezcenne Chwile należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa także w aplikacji SGB Mobile.

Pamiętaj

  • W razie utraty karty należy ją natychmiast zastrzec. Zrób to przez bankowość internetową lub aplikację, albo zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB.
  • Zasady naliczania opłat i prowizji oraz ich wysokość znajdziesz w dokumencie Taryfy Opłat i Prowizji danego banku.

 

Karta prepaid

Karta prepaid

 

Karta, z której można korzystać po wpłaceniu lub przelaniu środków na jej rachunek (karta przedpłacona)

Można nią płacić w sklepach stacjonarnych i w internecie, zarówno w Polsce, jak i za granicą, oraz wypłacać gotówkę w bankomacie.

Kartą możesz:

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u

Czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

Pamiętaj, karta jest bezpieczna!
Operacje kartą mogą być wykonywane do wysokości kwoty dostępnej na rachunku karty (każda karta funkcjonuje w oparciu o odrębny rachunek karty) z zastrzeżeniem dziennych kwotowych i ilościowych limitów transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki.

  • płacić bezpieczne w Internecie

Dzięki bezpłatnej usłudze 3D-Secure.

  • zarządzać w aplikacji SGB Mobile

SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm oferowana przez SGB-Bank S.A. oraz wybrane banki spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach bankowości mobilnej, wymagania techniczne, zakres funkcjonalności, kategorie użytkowników aplikacji mobilnej, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile

  • wypłacać gotówkę z bankomatu

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Użytkownikiem karty może być osoba fizyczna, która ukończyła 7 lat.
  • Wszelkie dyspozycje dotyczące karty wydanej osobie fizycznej, będącej małoletnim pomiędzy 7 a 13 rokiem życia, składane są wyłącznie przez rodzica lub opiekuna prawnego.
  • Małoletni w wieku 7-13 może dokonywać transakcji kartą przedpłaconą wyłącznie do wysokości ustalonych limitów.
  • Małoletni w wieku 13+ może dokonywać transakcji kartą przedpłaconą w granicach czynności zwykłego zarządu, o ile przedstawiciel ustawowy małoletniego nie złoży sprzeciwu; szczegółowe zasady określa Regulamin funkcjonowania kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych.
  • Posiadacz rachunku może nabyć kartę dla siebie lub w celu przekazania innej osobie, która będzie użytkownikiem karty.
  • Szczegółowe zasady dysponowania środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunku:
    • użytkownika karty będącego małoletnim, który nie ukończył 13 roku życia,
    • użytkownika karty będącego małoletnim, który ukończył 13 rok życia,

określa Regulamin funkcjonowania kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych.

Pamiętaj

  • W razie utraty karty należy ją natychmiast zastrzec. W tym celu zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB.
  • Zasady naliczania opłat i prowizji oraz ich wysokość znajdziesz w dokumencie Taryfy Opłat i Prowizji danego banku.

 

Karta kredytowa

Karta kredytowa

 

Potrzebujesz dodatkowych pieniędzy na niespodziewane wydatki lub codzienne zakupy?

Sprawdź szczegóły karty kredytowej Mastercard, Visa lub Mastercard Gold.

  • Płacisz kartą kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.
  • Masz nieograniczony dostęp do pieniędzy w ramach ustalonego w umowie limitu kredytu, z zastrzeżeniem dziennych kwotowych i ilościowych limitów transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki.
  • Limit kredytowy przyznajemy na podstawie zweryfikowanych danych z wniosku. Jego wysokość jest uzależniona od oceny zdolności kredytowej, którą przygotowujemy.
  • Okres bezodsetkowy trwa nawet do 54 dni (dotyczy to wyłącznie transakcji kartą, a jego warunkiem jest spłata całego zadłużenia w terminie).
  • Spłacasz zadłużenie kiedy i jak chcesz – jednorazowo lub w dowolnych ratach. Pamiętaj, że każda spłata zadłużenia podwyższa limit Twoich środków na koncie do wysokości ustalonego w umowie limitu kredytu.
  • Możesz wydać kartę dodatkową dla wskazanej przez Ciebie osoby powyżej 13 roku życia.

Kartą możesz:

  • płacić mobilnie telefonem, zegarkiem lub opaską

Dodaj kartę do cyfrowego portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay i zobacz jakie to proste! ▶️

Więcej na www.sgb.pl/mobilne

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u

Czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

  • płacić bezpiecznie w internecie

Dzięki bezpłatnej usłudze 3D Secure.

  • zarządzać kartą w aplikacji SGB Mobile

SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm oferowana przez SGB Bank S.A. oraz wybrane banki spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach  bankowości mobilnej, wymagania techniczne, zakres funkcjonalności, kategorie użytkowników aplikacji mobilnej, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.

  • w razie potrzeby wypłacić gotówkę z bankomatu.

Pamiętaj! Za wypłatę gotówki w bankomacie bank może naliczyć odsetki.

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Mastercard Bezcenne Chwile – zbierasz punkty za codzienne zakupy kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych, a następnie wymieniasz je na nagrody. Więcej informacji na temat programu znajdziesz na Mastercard Bezcenne Chwile.

Pamiętaj, że do programu Bezcenne Chwile należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa także w aplikacji SGB Mobile.

Jak działa karta

  • Karta rozliczana jest w miesięcznych cyklach, tzw. okresach rozliczeniowych.
  • Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego bank generuje wyciąg, czyli zestawienie wszystkich dokonanych i rozliczonych transakcji w tym cyklu.
  • Na zestawieniu wskazana jest termin, w jakim należy spłacić zadłużenie. Możesz spłacić całość zadłużenia lub jego część. Minimalna wysokość spłaty wykorzystanego limitu to 5%, min. 50 złotych.
  • Jeśli jednorazowo spłacisz całość zadłużenia w terminie, nie zapłacisz żadnych odsetek od transakcji bezgotówkowych.

Pamiętaj

  • W razie utraty karty należy ją natychmiast zastrzec. Zrób to przez bankowość internetową lub aplikację, albo zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB.
  • Zasady naliczania opłat i prowizji oraz ich wysokość znajdziesz w dokumencie Taryfy Opłat i Prowizji danego banku.
  • Decyzja kredytowa uzależniona jest od wyniku indywidualnego badania Twojej zdolności kredytowej oraz dokonanej oceny ryzyka kredytowego przez bank.

 

Karta walutowa

Karta walutowa

 

Karta walutowa w EUR, USD lub GBP jest powiązana z oszczędnościowym rachunkiem walutowym prowadzonym w tej samej walucie

Płacisz kartą kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w Internecie, w Polsce i za granicą.

Płacąc i wypłacając kartą walutową w walucie rachunku, nie ponosisz kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji.

Kartą możesz:

  • płacić mobilnie telefonem, zegarkiem lub opaską

Dodaj kartę do cyfrowego portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay i zobacz jakie to proste! ▶️

Więcej na www.sgb.pl/mobilne

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u

Czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

  • płacić bezpieczne w Internecie

Dzięki bezpłatnej usłudze 3D-Secure

  • zarządzać kartą w aplikacji SGB Mobile

SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm oferowana   przez SGB-Bank S.A. oraz wybrane banki spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach bankowości mobilnej, wymagania techniczne, zakres funkcjonalności, kategorie użytkowników aplikacji mobilnej, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.

  • wypłacać gotówkę z bankomatu oraz podczas płatności kartą za zakupy

W sklepach oznaczonych znakiem cash back/Płać kartą i wypłacaj

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Mastercard Bezcenne Chwile – zbierasz punkty za codzienne zakupy kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych, a następnie wymieniasz je na nagrody. Więcej informacji na temat programu znajdziesz na Mastercard Bezcenne Chwile.

Pamiętaj, że do programu Bezcenne Chwile należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa także w aplikacji SGB Mobile.

 

3D Secure

3D Secure

 

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

Aktywacja usługi 3D Secure

Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:

  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

  1. Numer karty
  2. Imię i Nazwisko
  3. Datę ważności
  4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
  • Sprawdź poprawność danych

  • Potwierdź hasłem 3D Secure

Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

 

Dowiedz się więcej:

Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure. 

 

 

Cashback

Wypłacaj gotówkę przy płatności kartą za zakupy

Co to jest usługa cashback?

Dzięki usłudze cashback – płać kartą i wypłacaj możesz wypłacać gotówkę podczas płatności kartą za zakupy w sklepach, supermarketach czy na stacjach benzynowych oznaczonych logo:

Dla kogo?

Usługa cashback jest dostępna na terenie kraju dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, którzy posiadają karty debetowe wydane do kont w PLN.

Jednorazowo możesz wypłacić do 1000 zł.

Limity wyznaczane są przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard.

Jak działa usługa cashback?

  • zrób zakupy w sklepie z logo usługi cashback,
  • przed dokonaniem płatności poinformuj sprzedawcę o chęci wypłaty gotówki,

  • potwierdź transakcję PIN-em,

  • odbierz gotówkę.

 

Rachunek, do którego przypisana jest Twoja karta, zostanie obciążony w momencie realizowania płatności. Pamiętaj, że za wypłatę cashback Bank może naliczyć opłatę zgodną z taryfą prowizji i opłat.

 

 

Chargeback

Korzystaj z usługi chargeback – jeśli chcesz złożyć reklamację dla płatności kartą.

Co to jest usługa chargeback?

Gdy płacisz kartą, Twoje zakupy są dodatkowo chronione. Możesz otrzymać zwrot pieniędzy z transakcji, która nie została zrealizowana lub była zrealizowana nieprawidłowo.

Chargeback zabezpiecza zakupy online i w sklepach stacjonarnych oraz płatności za usługi. Dotyczy tylko kart płatniczych – nie skorzystasz z niego, kiedy płacisz gotówką czy przelewem.

Chargeback jest realizowany bezpłatnie, na wniosek użytkownika karty, przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard na zasadach i w terminach przez nie wskazanych.

Kiedy możesz złożyć reklamację w ramach chargebacku?

  • Zamówiony towar nie został dostarczony lub zamówiona usługa nie została wykonana (np. bankructwo linii lotniczych lub biura podróży, nieuczciwy kontrahent).
  • Otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem.
  • Towar został przez Ciebie zwrócony, ale sprzedawca nie zwrócił pieniędzy.

Jak skorzystać z chargebacku?

Z usługi możesz skorzystać, jeżeli nie udało Ci się odzyskać pieniędzy bezpośrednio u sprzedawcy. W pierwszej kolejności skontaktuj się więc z usługodawcą lub sklepem.

Jeśli nie uda Ci się samodzielnie wyjaśnić sprawy – pomożemy odzyskać pieniądze. Skontaktuj się z nami. Przyjdź do swojego banku i złóż wniosek o zwrot środków.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.sgb.pl/bank-sgb/reklamacje w części dotyczącej usługi chargeback.

 

 

 

MasterCard/Visa do "Konta Tak!"

Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa do konta osobistego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych PayPass

Twoje korzyści:

  • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
  • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale  elektroniczne akceptujące karty Visa/Mastercard (zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą
  • Możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych – poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę oznaczonego logo  do kwoty 100 zł – bez potwierdzenia numerem PIN*
  • Możliwość płatności kartą w Internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
  • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Visa w kraju i za granicą przez całą dobę
  • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów
  • Możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem cashback/Płać kartą i wypłacaj
  • Kontrola nad finansami – możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
  • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
  • Minimum formalności przy wydaniu karty
  • Bezpieczeństwo:
    • podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w twoich rękach
    • całodobowa możliwość zastrzeżenia karty

* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

3D-secure

Bezpieczne płatności w Internecie z usługą 3D Secure

 

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

  • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku.

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

Aktywacja usługi 3D Secure

Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.

 

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:

  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

  1. Numer karty
  2. Imię i Nazwisko
  3. Datę ważności
  4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
  • Sprawdź poprawność danych

  • Potwierdź transakcję

Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

 

Pytania i odpowiedzi

  • Kto decyduje o tym czy płatność jest z 3D Secure? 

To sklep internetowy decyduje czy transakcja będzie zabezpieczona usługą 3D Secure, ale Bank może zrezygnować z uwierzytelnienia danej transakcji z powodu niskiej kwoty.

 

  • W trakcie płatności kartą w internecie nie pojawiają mi się w telefonie powiadomienia push z przekierowaniem do aplikacji mobilnej SGB Mobile w celu potwierdzenia transakcji 3D Secure.

W Ustawieniach telefonu wejdź w Powiadomienia, wybierz aplikację SGB Mobile i włącz dla niej powiadomienia. Powiadomienia push są darmowe, w każdym momencie w Ustawieniach możesz wyłączyć otrzymywanie powiadomień lub zmienić ich zakres.

 

  • W trakcie płatności kartą w internecie nie pojawia mi się ekran do potwierdzania transakcji 3D Secure w aplikacji mobilnej SGB Mobile.

Sprawdź w aplikacji czy w szczegółach karty przy pozycji Potwierdzanie transakcji 3D Secure jest SGB Mobile. Jeśli nie, kliknij przycisk „Więcej akcji” i „Włącz potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”.

 

  • Na jaki numer telefonu zostanie wysłane hasło 3D Secure (kod SMS)?

Na numer telefonu komórkowego podany w Banku do kontaktu.

 

  • Czy usługa jest dostępna od razu po kontakcie z Infolinią SGB?

Tak, od razu po kontakcie z Infolinią można płacić kartą w internecie, potwierdzając transakcję według obecnie obowiązujących zasad.

 

  • Co mam zrobić jeśli pojawi się komunikat informujący o zablokowaniu usługi 3D Secure?

W celu odblokowania usługi 3D Secure skontaktuj się z Twoim Bankiem lub z całodobową Infolinią SGB.

 

  • Czy można ustalić własne pytanie weryfikacyjne? 

Nie. Pytanie wybierasz spośród proponowanych.

 

  • Czy ustalanie nowej metody jest konieczne? Nie można zatwierdzać płatności jak do tej pory? 

Nie. Transakcje dokonywane kartami w internecie zostały dostosowane do wymogów PSD2. Metoda potwierdzania transakcji zabezpieczonych usługą 3D Secure będzie zmieniana dla kolejnych rodzajów kart zgodnie z terminami wskazanymi na stronie: www.sgb.pl/oferta/3d-secure.

 

  • Czy pytanie weryfikacyjne będzie widoczne przy wykonywaniu płatności?

Nie, ze względów bezpieczeństwa pytanie nie jest widoczne.

 

  • Czy przy każdej płatności kartą w internecie konieczny będzie kontakt z infolinią i ustalanie hasła?

Nie, wystarczy raz ustalić odpowiedź na pytanie weryfikacyjne i można się nią posługiwać przy każdej płatności kartą w internecie, do której wymagana jest dodatkowa weryfikacja.

 

  • Po podaniu odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne nie dotarł do mnie kod SMS, co powinienem zrobić?

Skontaktuj się ze swoim Bankiem i potwierdź, czy do Twojej karty jest przypisany prawidłowy numer telefonu komórkowego.

 

  • Czy po ustaleniu pytania weryfikacyjnego i odpowiedzi będzie możliwość zmiany tych danych po jakimś czasie?

Tak, zarówno metodę potwierdzania transakcji kartą (dotyczy  klientów indywidualnych), jak i pytanie weryfikacyjne oraz odpowiedź na nie można zmieniać dowolną ilość razy poprzez kontakt z placówką Banku lub Infolinią SGB. Zrób to przede wszystkim wtedy, kiedy masz podejrzenie, że ktoś mógł poznać wybrane pytanie i odpowiedź.

Zastrzeżenie karty

Zastrzeżenie karty płatniczej można dokonać u agenta rozliczeniowego banku,  przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu pod numerami telefonów (rozmowy są nagrywane):
z kraju - tel. 800 888 888
z zagranicy - tel. +48 61 647 28 46

VISA kredytowa

Posiadacz karty oraz użytkownicy mogą dokonywać transakcji do wysokości przyznanego limitu kredytowego – każda transakcja dokonana kartą pomniejsza dostępny limit kredytowy, a każda spłata zadłużenia zwiększa dostępne w ramach przyznanego limitu środki.

Twoje korzyści:

  • masz nieograniczony dostęp do środków w wysokości ustalonego kredytu;
  • nie płacisz odsetek za transakcje bezgotówkowe, gdy dochowujesz ustalonego wcześniej terminu spłaty należności;
  • każda spłata automatycznie podwyższa dostępne w ramach limitu środki;
  • kartą kredytową możesz płacić w każdym punkcie wyposażonym w terminal elektroniczny lub imprinter, na przykład w hotelach;
  • możesz płacić za zakupy dokonywane przez Internet, telefon lub korespondencyjnie;
  • możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
  • atrakcyjne oferty i zniżki przy płatności kartą - Oferty Visa czytaj więcej
  • na całym świecie możesz wypłacać gotówkę z bankomatów oznaczonych logo Visa;
  • z karty możesz korzystać przez 4 lata;
  • zadłużenie spłacasz tak jak Ci wygodnie – jednorazowo lub w dowolnych ratach;
  • gwarantujemy Ci całodobową pomoc w razie utraty karty.
COPYRIGHT © BANK SPÓŁDZIELCZY W KOŚCIERZYNIE. WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE.
X

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.